[ubuntucat-equip] [Fwd: Jornades Tècniques IES Escola del Treball]

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dim gen 19 16:26:15 CET 2010

El 19 de gener de 2010 16:00, Orestes Mas <orestes a tsc.upc.edu> ha escrit:
> A Dimarts, 19 de gener de 2010, Orestes Mas va escriure:

> Ja m'ha respost: Ells compten amb dues xerrades de 2 hores (flexibles)
> cadascuna, però que poden reduir-se a una si volem, i fer-la de la durada que
> vulguem. Bàsicament, com que els fem el favor, tampoc no posaran condicions.
>
> Podríem fer la xerrada clàssica de "Què és Ubuntu" i després aquesta de KDE,
> amanida amb disquisicions sobre com involucrar-se en el procés de
> desenvolupament, amb èmfasi en les traduccions (perquè és el tema que més a
> fons conec).

> [...]

Hola us copio perfectament, no ser si cal que vingui per el que esteu explicant?
Si no fa falta la meva presencia me estalviare el viatge.Ja direu el que.
Salutacions

Josep Gallart
http://josepgallart.ppcc.cat/
http://gn9u.blogspot.com/
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/difusio
Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat