[ubuntucat-equip] Proposta rebuda sobre el programa de Webxat

Josep Sànchez josep.sanchez a ubuntu.cat
dic gen 20 19:59:21 CET 2010

2010/1/20 Miquel Puig i Pey <miquelpuigpey a gmail.com>:
> El 20 de gener de 2010 19:54, Josep Sànchez <josep.sanchez a ubuntu.cat> ha
> escrit:

> Tot i això, té raó... xD

El tema no és si té raó o no, el tema és que no parla del
tema...aisss...estic aniuant la lògica de les respostes....no canvieu
de tema, cony! XD

--
Josep Sànchez
[papapep]