[ubuntucat-equip] Actualització de l'agenda a la web

Sergi Mateo sergimateo a ubuntu.cat
dic gen 20 21:03:03 CET 2010

Hola equip,

Tinc un dubte existencial: he entrat a l'agenda de la web... i al mes de
gener només hi ha les reunions periòdiques pel xat. No hi ha res sobre la
install a la cooperativa germinal. De fet, tirant un mes enrera, tampoc està
la data en la que vàrem fer la Tempesta d'idees.

Llavors m'ha vingut al cap la conversa que vam tenir sobre fer la màxima
difusió de les activitats que fem els ubuntaires.

Corregiu-me si m'equivoco: hi ha algú que estigui al càrrec d'aquest
apartat? En tot cas, jo podria donar un cop de mà. Crec que és positiu que
tinguem l'agenda al dia.

Salut!

Sergi M.