[ubuntucat-equip] Festa a L'Octubre

Josep Sànchez josep.sanchez a ubuntu.cat
dic gen 20 22:11:40 CET 2010

El 20 de gener de 2010 22:05, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit:
> Ei companys?
>
> No seria adient enviar l'adreça
> http://www.doodle.com/56icmpwsai9fg7fu
> a la llista info per a què tots els membres del Catalan LocoTeam vote i
> aconseguim una data on més gent catalana baixe?

Uhm....doncs no sé què dir-te. Des del punt de vista de "l'audiència",
sí. Des del punt de vista de la gent de l'equip, crec que no.
Potser m'equivoco, però no crec que gaire gent "no-de-l'equip" baixi
per la festa tenint-ne sovint per aquí dalt. Però, potser vaig errat.

Salut.

--
Josep Sànchez
[papapep]