[ubuntucat-equip] Festa a L'Octubre

Josep Sànchez josep.sanchez a ubuntu.cat
dic gen 20 22:59:07 CET 2010

El 20 de gener de 2010 22:14, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit:

> En/na Josep Sànchez ha escrit:

> Aleshores vaig donant com a bona la data 8/9 ??

Falta bastanta gent, en teoria, per votar. No recordo que es posés una
data límit per a fer-ho, però suposo que s'hauria de posar ja mateix
per poder-te facilitar a tu la feina. Jo posaria dissabte 23 vinent a
les 24:00h (hora local) com a data límit.
Vicent, no has comentat, com a mínim jo no ho he vist, què t'han dit
al respecte de si poden esperar una miqueta per la data la gent de
l'Octubre.

Salut.
--
Josep Sànchez