[ubuntucat-equip] Festa a L'Octubre

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic gen 20 23:03:47 CET 2010

El 20 de gener de 2010 22:59, Josep Sànchez <josep.sanchez a ubuntu.cat> ha
escrit:

> El 20 de gener de 2010 22:14, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit:

> Falta bastanta gent, en teoria, per votar. No recordo que es posés una
> data límit per a fer-ho, però suposo que s'hauria de posar ja mateix
> per poder-te facilitar a tu la feina. Jo posaria dissabte 23 vinent a
> les 24:00h (hora local) com a data límit.
> Vicent, no has comentat, com a mínim jo no ho he vist, què t'han dit
> al respecte de si poden esperar una miqueta per la data la gent de
> l'Octubre.

Jo no he votat encara perquè esperava a veure què li diuen els de l'Octubre.
Vam quedar que si podien esperar 15 dies acabaríem de parlar-ne a la propera
reunió, o votàvem d'urgència [1].

[1] http://logs.ubuntu-eu.org/freenode/2010/01/16/%23ubuntu-cat.html

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.