[ubuntucat-equip] Proposta rebuda sobre el programa de Webxat

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dij gen 21 11:37:31 CET 2010

A Dijous 21 Gener 2010 00:10:39, SiscoGarcia va escriure:

> :D

Ja us heu tornat a dissipar. El Josep demanava què respondre-li a aquest bon
home. Jo, la veritat, no tinc una opinió formada sobre el tema, perquè tenint
programes de IRC no se m'acudiria fer servir un webxat i no sé quin grau
d'utilitat pot tenir això per la gent.

A més, quan va sortir el tema ara fa un any o així, semblava que la cosa anava
de que PRAEDO volia que migréssim el xat a una altra xarxa (potser per ajudar
a promocionar-se, no ho sé) i això es va desestimar. Penso que, en el fons,
les nostres raons no han variat. No vaig que sigui una qüestió d'amplada de
banda del servidor de Softcatalà, que en un IRC ha de ser minúscula (excepte
quan el Papapep es posa a xerrar, clar).

Orestes.