[ubuntucat-equip] Proposta rebuda sobre el programa de Webxat

Giorgio Grappa giorgio.grappa a ubuntu.cat
dij gen 21 16:37:04 CET 2010

On 21/01/10 16:19, Orestes Mas wrote:
> A Dijous, 21 de gener de 2010, Giorgio Grappa va escriure:

> No anava per vosaltres, sinó per la munió silenciosa de la resta.

> Una mica offtopic, però tot i que els motius de cada programa potser són
> diferents (en el cas del Kopete era per la desaparició del mantenidor), jo no
> ho trobo malement. Sóc partidari de seguir la filosofia UNIX de fer programes
> que facin una sola cosa, però ben feta. Els programes de MI generalment són
> per converses un a un, mentre que en un xat tenim converses molts a molts. Les
> qüestions tècniques a resoldre són diferents.

No hi havia caigut en els detalls tècnics, gràcies per l'aclariment.

> I, al capdavall, si els programes estan ben integrats en l'escriptori tindran
> un aspecte i ús similar. A mi no em fa res obrir el Kopete quan vull xatejar
> amb algú en privat i el Quassel quan vaig a fer una reunió d'ubuntuires.

Sí, tens raó, aquesta solució sempre és possible. I més encara si, com
jo, només fas servir una cosa i passes de la resta.

Giorgio Grappa