[ubuntucat-equip] Pàgina de com unir-se

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu gen 24 20:26:34 CET 2010

El 24 de gener de 2010 19:56, Giorgio Grappa <giorgio.grappa a ubuntu.cat> ha
escrit:

> A Diumenge, 24 de gener de 2010 18:36:08, Josep Sànchez va escriure:

> Jatà.

Jatà també.

> Però, que no calgui que t'expliquem les nostres penes no vol dir que no ho
> puguem fer, oi? És que m'ha quedat el dubte...

Quina pena, no tinc penes per explicar :P

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.