[ubuntucat-equip] Posem en marxa la Lucid Lynx?

Josep Sànchez josep.sanchez a ubuntu.cat
diu gen 24 23:49:26 CET 2010

El 24 de gener de 2010 23:34, Alex Muntada <alexm a alexm.org> ha escrit:

> Jo ho he muntat en un disc usb per a la festa d'ahir a la
> cooperativa Germinal i tot va funcionar prou bé excepte
> a l'hora d'aconseguir que el servidor DHCP del router de
> timofònica assignés una IP interna.
>
> Ho vam provar en un portàtil per instal·lar uns quants
> paquets i la velocitat va ser espectacular. Crec que val
> la pena muntar-ho pel poc que costa. Ja me'n faré jo
> càrrec, que a la feina tinc un bon ample de banda.

Collonut, Àlex. Ho apunto al wiki ;)

PS Com va anar ahir? En fareu una notícia al web? Ui! i també s'hauria
de fer una notícia al web per a que la gent s'apunti per la Lucid!

--
Josep Sànchez
[papapep]