[ubuntucat-equip] Mi goso en un poso

Giorgio Grappa giorgio.grappa a ubuntu.cat
dll gen 25 20:29:23 CET 2010

A Dilluns 25 Gener 2010 14:25:59, SiscoGarcia va escriure:
> El 25 de gener de 2010 14:01, Josep Sànchez <josep.sanchez a ubuntu.cat> ha
>
> escrit:

> Tampoc no és tan greu si ho sabem amb antel·lació suficient ;)

Mire-m'ho per la part positiva: tindrem més temps per preparar-nos, la distro
serà més estable perquè hauran pogut arreglar els desarreglos d'última hora,
la primavera (la prima Vera?) estarà més avançada i farà millor temps...

Giorgio Grappa