[ubuntucat-equip] Pàgina de com unir-se

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dll gen 25 20:32:32 CET 2010

El 25 de gener de 2010 17:37, Alex Muntada <alexm a alexm.org> ha escrit:

> A banda de corregir i simplificar la sintaxi dels enllaços
> i alguna coseta més del format, que he considerat canvis
> trivials, hi ha un canvi important que crec que cal destacar.

Quina mandra!!!

> Així doncs, i per evitar malentesos i merders innecessaris
> us proposo que ho acabem d'aclarir bé. Tal com jo ho havia
> entès ~ubuntu.cat és un paraigua per als 2 subequips que
> tenen definit el seu compromís i per a d'altra gent que
> s'hi pugui apuntar per d'altres motius però que hagin passat
> també pel procés d'acceptació definit a la normativa (per
> exemple, un desenvolupador que no tradueixi i que no
> participi en l'organització de cap esdeveniment podria ser
> un membre oficial del LoCo). Per mi la normativa segueix
> sent vàlida per ~ubuntu.cat, que és el conjunt de membres
> [...]

No em sembla malament, però llavors ens cal una altra normativa
(espera papapep, encara no) per a ~ubuntu.cat-org. Potser per a ser-hi
membre només cal ser de ~ubuntu.cat i demanar entrar a -org.

Què tal?
És que ja em sembla que som molt burrocràtics i no vull que avancem
més en això.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat