[ubuntucat-equip] Pàgina de com unir-se

Josep Sànchez josep.sanchez a ubuntu.cat
dll gen 25 20:45:57 CET 2010

El 25 de gener de 2010 20:32, Rafael Carreras <rcarreras a ubuntu.cat> ha escrit:
> No em sembla malament, però llavors ens cal una altra normativa
> (espera papapep, encara no)

Com que no! com que no!! }:-)

> per a ~ubuntu.cat-org. Potser per a ser-hi
> membre només cal ser de ~ubuntu.cat i demanar entrar a -org.

Ufff...a veure, potser l'esquema gràfic del batibull d'equips seria
una cosa així? http://ves.cat/acbE

(personatges que vegin connotacions sexuals/satàniques o estranyament
estrambòtiques a la imatge abstenir-se, que ens coneixem...)

--
Josep Sànchez
[papapep]