[ubuntucat-equip] Pàgina de com unir-se

Josep Sànchez josep.sanchez a ubuntu.cat
dll gen 25 23:25:43 CET 2010

2010/1/25 SiscoGarcia <sisco.garcia a ubuntu.cat>:
> No exactament... al menys jo també ho tenia entès com l'Àlex; de manera que
> hom pot ser membre d'ubuntu.cat sense ser-ho d'ubuntu-cat.org ni d'ubuntu-|
> 10n-ca.

Punyetes, quin rotllo de tema...

> El que em sembla que tothom (i totdon) tenim clar és que
> necessàriament hem de ser ~ubuntaires per tal de poder ser ~ubuntu-cat, i
> que un cop ser ~ubuntu-cat podem quedar-nos així i ja està o implicar-nos
> més com a membres d'organització (~ubuntu-cat.org) o de traducció
> (~ubuntu-|10n-ca).

A veure si "m'ho" aclareixo:

---------------------------------------
* L'estat A.D.L.C.M.U (AbansDeLaConvencióMundiald'Ubuntaires) era aquest:

- Ubuntaires inclou a Ubuntu.cat i a Ubuntu-l10n-ca i és de lliure accés.

- L'accés a ubuntu.cat i a ubuntu-l10n-ca té certs requisits.

--------------------------------------
* L'estat actual, D.D.L.C.M.U (DesprésDeLaConvencióMundiald'Ubuntaires), és:

- Es crea ubuntu-cat.org per a ficar-hi als components realment actius
d'ubuntu-cat i que serveixi d'autèntic nucli de decisió amb un quorum
raonable.

- Ubuntu-cat segueix existint per motius històrics i per no haver de
fer fora ningú mentre no es manifestin, per activa o per passiva,
respecte la seva implicació real amb l'equip durant un termini
raonable.

- Ubuntaires segueix existint com a contenidor global dels altres, i
com a grup de lliure accés.

---------------------------------------

Aleshores, si no m'equivoco, no entenc (a banda de servir pel que
esmento abans de fer de coixí temporal pels membres no actius) què
pinta ubuntu-cat a l'equació.
No seria més lògic obviar-lo de cara a la publicitat externa, i només
fer esment d'ubuntaires, ubuntu-cat.org i ubuntu-l10n-ca??
No li trobo el sentit a posar que tenim un grup tancat si no serveix
per a res fer-ne esment.

Sento allargar més el tema, però no em quadra. I si no em quadra, no
em quadra... XD

--
Josep Sànchez
[papapep]