[ubuntucat-equip] Sobrecàrrega

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dim gen 26 19:43:06 CET 2010

El 26 de gener de 2010 19:27, Orestes Mas <orestes a tsc.upc.edu> ha escrit:

> Hola companys,
>
> Estic notant que m'està costant molt anar seguint els diversos fils que es
> van
> produint en aquesta llista (i altres), cosa que és símptoma inequívoc que
> estic fent massa coses alhora. I el tema no té perspectives de millorar en
> els
> propers mesos:
>
> Em sap greu. Espero recuperar el ritme normal d'ací a uns mesos.
>
> Orestes.
>
> Ànims Orestes, segur que d'ací uns mesos, quan la cosa hagi millorat no et
semblarà tan greu. Mentrestant, nosaltres estarem per ací!

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.