[ubuntucat-equip] Incursió a València del 3 al 5 de febrer per escoltar les xerrades del Richard M. Stallman ( bé , és una excusa: la realitat és que volíem quedar amb el Cubells, i...)

Giorgio Grappa giorgio.grappa a ubuntu.cat
dic gen 27 10:18:10 CET 2010

A Dimecres 27 Gener 2010 10:12:41, Rafael Carreras va escriure:

> Sensacional!
> Malauradament, no m'hi puc apuntar, però espero un bon resum de tot
> plegat, especialment de les converses ubuntaires.

Sí, és una mica difícil que algú més estigui lliure; però, en fi, per si de
cas, hem volgut avisar.

Ops, un bon resum... Coneixent-me, pots esperar un bon resum de les jornades
gastronòmiques. Bé, espero el Sergi faci l'altre resum :-D .

Giorgio Grappa