[ubuntucat-equip] Incursió a València del 3 al 5 de febrer per escoltar les xerrades del Richard M. Stallman ( bé , és una excusa: la realitat és que volíem quedar amb el Cubells, i...)

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic gen 27 12:34:58 CET 2010

El 27 de gener de 2010 9:30, Giorgio Grappa <giorgio.grappa a ubuntu.cat> ha
escrit:

> Salutacions,
>
> Si algú vol afegir-se a la incursió que estem preparant el Sergi Mateu i
> jo,
> ara hi esteu a temps: en el cotxe, encara hi ha dues places lliures (en el
> pis
> franc, jo diria que una i mitja).

Home, voler vull jo... però!

> [...]
> de
> l'hora de berenar;
> - (possiblement) sopar turístic pel barri del Carme;
>
> - 4 de febrer, matí (però sense exagerar, eh?, això de "matí"), ruta
> turística
> pel centre històric amb parades obligatòries per al reglamentari de les 11
> (carajillo, cigaló, rebentat, cafè tocat...) i l'aperitiu de la una;
> dinar...
> ja improvisarem;
> - a la tarda, segona conferència del Richard;
> - del sopar d'aquest dia encara no n'hem parlat: em té preocupat, aquest

Se'm fa la boca aigua només de pensar-hi, quina enveja em feu... però no hi
podré venir :(

Gaudiu i expliqueu-ho tot, eh tot!

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.