[ubuntucat-equip] Incursió a València del 3 al 5 de febrer per escoltar les xerrades del Richard M. Stallman ( bé , és una excusa: la realitat és que volíem quedar amb el Cubells, i...)

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic gen 27 12:38:13 CET 2010

El 27 de gener de 2010 10:18, Giorgio Grappa <giorgio.grappa a ubuntu.cat> ha
escrit:

> A Dimecres 27 Gener 2010 10:12:41, Rafael Carreras va escriure:

> Ops, un bon resum... Coneixent-me, pots esperar un bon resum de les
> jornades
> gastronòmiques. Bé, espero el Sergi faci l'altre resum :-D .
>
> Em sembla una bona idea, un apunt gastronòmic... a peu de pàgina, i un de
més tècnic per part del Sergi... o repeteixes tu si vols ;)

Vagi bé!

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.