[Ubuntucat-info] Esapis de treball, només 1

Ignasi Jarauta ijarauta a gmail.com
dll oct 1 13:38:22 CEST 2007

Hola a tots,

Explicaré el meu cas per si pot donar alguna pista.

Tinc dos ordinadors, una torre amb tarjeta grafica intel i ubuntu feisty,
amb el que vaig instalar el beryl desde l'Ubuntu mateix sense problemes, i
després vaig instalar el gestor emerald amb el beryl y hem funcionen tots
els efectes sense problemes. No vaig aprofundir amb la configuració del
beryl ja que té tantes possibilitats que se'm fa feixuc.

A l'altre, un DELL Inspiron 1501 amb tarjeta gràfica ATI, (ara no recordo el
model), he de posar el driver privatiu per a tenir: Direct rendering: yes, y
aleshores amb un manual d'aquests extrets de la xarxa, tinc una sessió per
iniciar el beryl, y en pricipi funciona, però em passa el que comenta en
Lois, en el cub només veig un escriptori, els altres es veien en negre, i he
posat a les preferencies del beryl de tenir 4 escriptoris. Per la meva
experiencia deu ser un tema de la tarjeta gràfica o del manual que vaig
seguir en el seu dia.

No hi he aprofundit més, ho deixaré per al Gutsy quan hi hagi el nou gestor
d'efectes d'escriptori.

Salut!!

--
Ignasi Jarauta Rovira