[Ubuntucat-info] Esapis de treball, només 1

Siegfried-Angel siggi.gevatter a gmail.com
dll oct 1 18:57:12 CEST 2007

Suposo que només és un problema temporal i amb fer «sudo killall
gnome-panel» en una terminal n'hi ha prou per solucionar-lo.

Salut,

--
Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT)
Linux User #438657. Ubuntu User #11680.

El 01/10/07, Lois IN <loisinfiles a gmail.com> ha escrit: