[Ubuntucat-info] Movistar amb Modem USB

Ignasi Jarauta ijarauta a gmail.com
dim oct 2 09:18:38 CEST 2007

Jo utilitzo el huawei e220 amb l'script publicat al bloc d'en RainCT
http://rainct.bloc.cat/post/8808/154373 amb l'adaptació d'en Carles Oriol a
movistar i la veritat es que funciona molt bé.

Com a informació adicional, he trobat aquest enllaç:
http://www.warp.es/noticias/122/Vodafone+3G+en+Linux%2C+al+alcance+de+la+mano

on parlen d'un programari per al modem de Vodafone, que incorpora el
Guadalinex, i el volen adaptar a Ubuntu. Tot i que crec que si Guadalinex
està basat en Ubuntu, deu poder funcionar.

Jo no tinc Vodafone, però algú de la llista que tingui la connexió amb
Vodafone pot comentar com funciona si es el cas.

Adeu!!