[Ubuntucat-info] Spamassassin per Dovecot + Postfix

muzzol muzzol a gmail.com
dim oct 2 10:23:58 CEST 2007

El 02/10/07, Carles Oriol <carles a kumbaworld.com> ha escrit:

>  Tinc un servidor muntat amb dovecot+postfix i he de posar un filtre d'spam.
>
>  Sabeu on puc trobar informació de com fer-ho rapidament?

ràpidament no sé, però jo et recomanaria bogofilter abans que spamassassin.

el assp també és una solució molt bona, però no és senzill de configurar.

fins ara.

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)gmail.com
========================
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
========================
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y
catalanes, a ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>