[Ubuntucat-info] copiar fitxer directori personal

Albert Gasset albert.gasset a gmail.com
dim oct 2 10:47:04 CEST 2007

Hola,

Tinc entès (i ho acabo de provar) que cap usuari (excepte root) pot
canviar els permisos d'un fitxer si no n'és el propietari. Pots detallar
una mica més com copies el fitxer?

El dt 02 de 10 del 2007 a les 10:25 +0200, en/na roine va escriure: