[Ubuntucat-info] Kubuntu Remix, per si us fa gràcia

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dic oct 3 15:38:40 CEST 2007

Ara que ja estic una mica bregat en això de personalitar CD de la Kubuntu, ho
he aprofitat per fer un d'aquestos "Remix" en què, a banda del Català, hi he
col·locat algunes aplicacions que poden ser d'interès pels meus estudiants de
sistemes de control (octave, scilab, grace, labplot, gnucap...).

Ho dic per si a algú li fa gràcia provar-la. L'he penjada a:
http://colpitts.upc.es/kubuntu-7.10-student-beta-desktop-i386.iso

Té dues pegues:

1) Està basada en la beta, tot i que he actualitzat els paquets. Per tant no
és la beta "oficial" sinó una de més recent. de tota manera, pot contenir
errors (i de fet ja en sóc conscient d'un d'ells com a mínim: el dolphin no
està traduït)

2) M'ha sortit una imatge de 720MB, no cap en alguns CD verges.

Tanmateix, si algú la vol provar i fer de betatester, encantat.

Orestes.