[Ubuntucat-info] Kubuntu Remix, per si us fa gràcia

Quiron juli.quiron a gmail.com
dic oct 3 21:37:04 CEST 2007

Hola Orestes!

Doncs em sembla molt bona idea! per que la veritat és que es troba a faltar
una distro així, tot i que aquesta sigui un remix. Pel estudiants que
comencen a provar normalment ho fan amb Ubuntu( o Kubuntu) i sempre és una
cosa que es troba a faltar. Així doncs em sembla una molt bona idea i si
tinc l'ocasio la recomanare :)

gracies i a reveure!

El 03/10/07, Orestes Mas <orestes a tsc.upc.edu> ha escrit:

> Ara que ja estic una mica bregat en això de personalitar CD de la Kubuntu,
> ho
> he aprofitat per fer un d'aquestos "Remix" en què, a banda del Català, hi
> he
> col·locat algunes aplicacions que poden ser d'interès pels meus estudiants
> de
> sistemes de control (octave, scilab, grace, labplot, gnucap...).
>
> Ho dic per si a algú li fa gràcia provar-la. L'he penjada a:
> http://colpitts.upc.es/kubuntu-7.10-student-beta-desktop-i386.iso
>
> Té dues pegues:

> [...]

Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://atzusac.netfast.org

Julià Mestieri

"640K ought to be enough for anybody." -- Bill Gates, 1981, rebutjant la
proposta de d'ampliar la memòria dels ordinadors.

        .---.
       |o_o |
       |:_/  |
      //    \ \
     /'\_   _/`\            Usuari de linux num: 369329
     \___)=(__/               Linux user number 369329