[Ubuntucat-info] Canviar port a SSH

Lois IN loisinfiles a gmail.com
dij oct 4 00:07:05 CEST 2007

Hola!
No consegueixo canviar el port al servidor ssh del meu ubuntu.. Abans amb
Dapper ho tenia ben configurat pel port 433 i funcionaba perfectament, pero
ara no hi ha manera!
Us comento els passos que segueixo:
1. instal·lar ssh a la màquina en questió,
2. configurar el ssh: /etc/ssh/ssh_config
   -Port 433
3. rebotar el servei: /etc/init.d/ssh restart

Llavors intento entrar desde l'altre màquina fent un: ssh -p 433
usuari a maquina i em diu Connection refused!
Si ho provo sense port, per tant 22 per defecte si que funciona, per tant no
em fa cas quan canvio de port...

Que estic fent malament? Ho he preguntat a gent i tot el que trobo a
internet és exactament els passos que he seguit, no ho entenc la veritat. He
reiniciat varies vegades, he canviat de ports, etc...

Aveure si em podeu donar un cop de mà.

Salut!