[Ubuntucat-info] copiar fitxer directori personal

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij oct 4 00:13:30 CEST 2007

* roine <roine28 a gmail.com>:

> Si copio un fitxer meu al directori personal d'un altre usuari,
> a pesar dels permisos que tingui el fitxer, ell els pot modificar
> sense problemes perque estar en el seu directori personal i
> alla pot fer i desfer el que vulgui.

No exactament. Ell el podrà esborrar si té permisos d'escriptura
sobre el directori on l'has copiat, però només el podrà veure o
editar si li has donat permisos.

> voldria passar un fitxer al directori personal d'algu i aques
> aquest algu no pogues modificar els permissos que tingui
> el fitxer.

Això ja passa, només el propietari pot canviar els permisos,
però el propietari del directori on es troba el fitxer el pot fer
desaparèixer, encara que el fitxer sigui de root ;-)

> I no val dir que creï un directori nou i posi el fitxer alla.
> El vull posar en el seu personal.

Potser si ens dius per què vols fer-ho et podem donar una
altra solució.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>
http://alexm.org/