[Ubuntucat-info] /home comuna a diferents distros

Josep linux_krro a ya.com
div oct 5 00:10:41 CEST 2007

A Dijous 04 Octubre 2007, Jordi Fontich va escriure:

> El cas és que m'agradaria saber quins possibles problemes (o avantatges)
> puc tenir pel fet de tenir diferents Linux apuntant a la mateixa /home.
> Vull fer-ho amb la meva /home de 20G, la qual vull ampliar i montar sobre
> una distro diferent de la que tinc ara.

Jo ara mateix no ho tinc així, però abans ho tenia i mai vaig tenir cap
problema: al /home normalment només hi tindràs dades, fitxers no executables,
etc., que no poden malmetre cap distro.

Les avantatges son, evidentment, l'estalvi d'espai i la facilitat de trobar
ràpidament allò que busquis.

--

Salutacions,

Josep [Pota Blava]