[Ubuntucat-info] copiar fitxer directori personal

Ermengol Bota ermengol a gmail.com
div oct 5 09:24:47 CEST 2007

> I és
> sorprenent perquè, comportant-se els permisos com ho fan, com es pot fer, per
> exemple, de forçar que un determinat usuari executi una certa seqüència en
> fer el login? Jo si fos el root ho posaria al .bash_profile de l'usuari, però
> si l'usuari pot esborrar aquest fitxer pot passar de les polítiques
> d'administració...

Si no recordo malament el primer fitxer que executa el bash a l'engegar-se és
/etc/profile i després executa el del directori de l'usuari.
I per tant un usuari el fitxer d'/etc mai el podrà tocar.

--
* Ermengol *