[Ubuntucat-info] copiar fitxer directori personal

Iradigalesc iradigales a gmail.com
div oct 5 09:31:47 CEST 2007

El 05/10/07, Ermengol Bota <ermengol a gmail.com> ha escrit:

> fer, per
> en
> però
>
> Si no recordo malament el primer fitxer que executa el bash a l'engegar-se
> és
> /etc/profile i després executa el del directori de l'usuari.
> I per tant un usuari el fitxer d'/etc mai el podrà tocar.

No ho sabia; tot i així, només funciona si inicies seció amb bash; hi ha
alguna manera per fer que s'executi un script en iniciar seció amb KDM?