[Ubuntucat-info] copiar fitxer directori personal

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
div oct 5 13:22:17 CEST 2007

On Friday 05 October 2007 13:12:25 Ermengol Bota wrote:
> El 05/10/07, Orestes Mas <orestes a tsc.upc.edu> ha escrit:

> Realment no és que vingui molt a cuento però com que estic preparant
> exercicis de bash pel curs i ja hi estava posat... sempre pots
> posar-hi condicionals... (clar que no és una solució per a usuaris
> novells... :-D
>

> #!/bin/bash
> if [ $USER = "ermengol" ]; then
>        echo "instruccions per al user ermengol"
> else
>        echo "instruccions per a la resta de mortals"
> fi

Conec això, i segurament és la solució més correcta des del punt de vista
tècnic. Però com tu dius, ho veig poc adient per usuaris novells, tot i que
això no és cap excusa per no fer bé les coses, evidentment.

Tanmateix, encara queda el problema de que, per més que configuris les coses a
nivell de sistema, després vindrà el .bash_profile de l'usuari i allí ell deu
poder sobreescriure la configuració per omissió, no?

Orestes.