[Ubuntucat-info] menu diverses distribucions ???

Jordi Monteagudo Cases j_monteagudo a yahoo.es
div oct 5 23:22:14 CEST 2007

En/na Alex Muntada ha escrit:
> Això es resol tenint una partició /boot comú a tots els sistemes.
> Però aleshores caldrà tenir-ho en compte durant la instal·lació
> de totes les distribucions i posar sempre la mateixa partició com
> a /boot.

Ostres, Àlex, a primera vista, és molt senzill! Ho provaré quan tinga un
moment (la màquina que reserve per als experiments sembla que l'haja
particionada pensant en això, ja tinc la partició per al /boot feta i en
funcionament  :-) ).

Giorgio Grappa
(aka Jordi Monteagudo)

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.