[Ubuntucat-info] Scànner

Jordi Alins alins a lleida.org
dis oct 6 12:03:41 CEST 2007

Hola,

Torno a ser jo un altre cop :-)

Estic preparant una pira per al meu scanner Epson perfection 3170 Photo,
només funciona amb el Finestres :-(

He fet una recerca el resultat de la qual ha estat intentar esbrinar si
Ubuntu reconeixia l'scàner sembla que sí

fj a j-desktop:~$ sane-find-scanner

  # sane-find-scanner will now attempt to detect your scanner. If the
  # result is different from what you expected, first make sure your
  # scanner is powered up and properly connected to your computer.

  # No SCSI scanners found. If you expected something different, make sure
that
  # you have loaded a kernel SCSI driver for your SCSI adapter.

found USB scanner (vendor=0x04b8 [EPSON], product=0x0116 [EPSON Scanner]) at
libusb:002:005
He anat a l'arxiu etc/saned./epson.conf i hi he posat el contingut de vendor
i product.

Em falta indicar al lloc corresponent libusb:002:005 perquè no sé on ha
d'anar

Per això quan faig un scanimage -L, em diu:

j a j-desktop:~$ scanimage -L
device `epson:libusb:002:007' is a Epson  flatbed scanner
j a j-desktop:~$

Quan faig un xane, s'obre el programa però quan vaig a escanejar dóna errors
assortits.

(xsane:6710): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_set_size_request: assertion
`height >= -1' failed
j a j-desktop:~$ xsane

(xsane:6763): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_set_size_request: assertion
`height >= -1' failed
j a j-desktop:~$ xsane

(xsane:6802): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_set_size_request: assertion
`height >= -1' failed
j a j-desktop:~$ xsane

(xsane:6927): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_set_size_request: assertion
`height >= -1' failed
j a j-desktop:~$

Aquest cop he fet els deures, em penso que la soució és a tocar, però a mi
m'està tocant...:-)

--
Ben cordialment.
Jordi Alins Rodamilans