[Ubuntucat-info] ircd-hybrid

Iradigalesc iradigales a gmail.com
dis oct 6 20:39:49 CEST 2007

A veure si algú em pot ajudar... Tinc Kubuntu lenny, vaig instal·lar el
paquet «ircd-hybrid» fa uns dies i semblava que tot anava bé; més endavant
el vaig desinstal·lar (amb l'opció de purgar-ne la configuració) perquè vaig
tocar algun fitxer i no funcionava correctament i volia que es restablís la
configuració per defecte.

El problema és que quan el vaig voler tornar a instal·lar, no em va deixar i
sempre que ho intento se'm queda parcialment instal·lat i m'apareix aquest
error:

iradigalesc a iradigalesc:~$ sudo aptitude install ircd-hybrid
S'està llegint la llista de paquets... Fet
S'està construint l'arbre de dependències
Reading state information... Fet
S'està llegint la informació d'estat estesa
S'estan inicialitzant els estats dels paquets... Fet
S'està generant la base de dades de marcadors... Fet
Els paquets nous següents s'instal·laran:
  ircd-hybrid
0 paquets actualitzats, 1 instal·lats, 0 a suprimir i 0 a no actualitzar.
Es necessita obtenir 0B/561kB d'arxius. Després del desempaquetat
s'utilitzaran 2253kB.
S'està escrivint la informació d'estat estesa... Fet
S'estan preconfigurant els paquets...
S'està seleccionant el paquet ircd-hybrid prèviament no seleccionat.
(S'està llegint la base de dades ... hi ha 106669 fitxers i directoris
instal·lats actualment.)
S'està desempaquetant ircd-hybrid (de
.../ircd-hybrid_1%3a7.2.2.dfsg.2-3_i386.deb) ...
S'està configurant ircd-hybrid (1:7.2.2.dfsg.2-3) ...
Starting Hybrid 7 IRC Server: ircd-hybridinvoke-rc.d: initscript
ircd-hybrid, action "start" failed.
dpkg: s'ha produït un error en processar ircd-hybrid (--configure):
 el subprocés post-installation script retornà el codi d'eixida d'error 1
S'han trobat errors en processar:
 ircd-hybrid
S'ha produït un error en la instal·lació del paquet. S'està intentant
restablir.
[...]

Algú sap per què abans em funcionava i després de desinstal·lar-lo, com per
art de màgia, ha deixat de funcionar?

Gràcies.