[Ubuntucat-info] ircd-hybrid

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
diu oct 7 00:46:33 CEST 2007

A Dissabte 06 Octubre 2007, Iradigalesc va escriure:
> A veure si algú em pot ajudar... Tinc Kubuntu lenny,

No existeix tal kubuntu Lenny. O és Debian Lenny (testing) o bé és kubuntu
edgy, o feisty, o gutsy...

> [...]
>  el subprocés post-installation script retornà el codi d'eixida d'error 1
> S'han trobat errors en processar:
>  ircd-hybrid
> S'està llegint la llista de paquets... Fet
> S'està construint l'arbre de dependències
> Reading state information... Fet
> S'està llegint la informació d'estat estesa
> S'estan inicialitzant els estats dels paquets... Fet
> S'està escrivint la informació d'estat estesa... Fet
> S'està generant la base de dades de marcadors... Fet
>
> Algú sap per què abans em funcionava i després de desinstal·lar-lo, com per

No t'entenc massa... si desinstal·les quelcom és normal que deixi de
funcionar, no?

Bé, acabo de veure el teu altre correu dient que ho has arreglat. Ja està
doncs.

Orestes