[Ubuntucat-info] Scànner

Jordi Alins jalins a ubuntu.cat
diu oct 7 10:18:48 CEST 2007

Hola,

He iniciat des de la cònsola i dóna aquest error que em sembla que no tés
res a veure amb l'scànner. Al menú de Kooka surt un punt de color verd amb
el nom de l'scànner però no reacciona en prémer la vista prèvia.

Jordi Alins

X Error: BadDevice, invalid or uninitialized input device 169
  Major opcode:  147
  Minor opcode:  3
  Resource id:  0x0
Failed to open device
X Error: BadDevice, invalid or uninitialized input device 169
  Major opcode:  147
  Minor opcode:  3
  Resource id:  0x0
Failed to open device

El 07/10/07, Orestes Mas <orestes a tsc.upc.edu> ha escrit: