[Ubuntucat-info] AutoCAD en Linux

Moises Belda moises a cinenautas.com
dll oct 8 12:34:45 CEST 2007

Jo et recomane, que si acabes esgotant la opció wine, per problemes de
incompatibilitats a la versió que necesites, etc... Et passes al tema de la
virtualització. Jo vaig tindre un dilema similar, on l'última versió de
Adobe Indesign m'era molt necesaria per al meu treball, i no podia emprar ni
scribus, ni una versió inferior de Indesign ( que pot ser fora executada per
wine ), i era l'unica raó que m'arrastrava a win. Al final vaig optar per
provar VIRTUAL BOX, i amb un equip amb prou RAM (2 gb, dedicant 1 gb per la
maquina virtual) instalantli windows xp, tenia un indesign funcionant a
tutti plen i molt rápid.

Seria ideal executarlo nativament, però amb el meu cas, fins ara no ha pogut
ser. Si arribes a eixe extrem, considerau una opcio el que t'aconselle.