[Ubuntucat-info] menu diverses distribucions ???

Cubells vicent a vcubells.net
dim oct 9 08:06:03 CEST 2007

En/na Alex Muntada ha escrit:
> * nivell 1 (MBR):
>   - la distribució principal amb les opcions habituals d'inici
>   - un «chainloader +1» per a cadascuna de les altres distribucions

Interessant...
No ho havia pensat.
Així li pases el control de l'arrencada al grub de cada partició, enlloc
de ser el grub del mbr qui s'encarregue de gestionar-ho tot.

Així m'estalvio haver de canviar el grub del mbr cada vegada que
s'actualitza el kernel en alguna de les distribucions "de prova"...

I funciona.

En el meu cas amb aquestes línies, per exemple:

title Ubuntu inestable
root (hd1,1)
makeactive
chainloader --force +1