[Ubuntucat-info] lightscribe

fidel.garcia a atecom.info fidel.garcia a atecom.info
dim oct 9 20:52:58 CEST 2007

Hola
Suposo que si pots averiguar el model concret de gravadora que porta (si
es un portàtil ASUS, no seria estrany que la gravadora siga de la
mateixa casa) podries mirar-ho a la web del fabricant.
http://www.asus.es/products.aspx?l1=6&l2=35 per a gravadores i
http://www.asus.es/products.aspx?l1=5 per a portatils.

Ja diràs que tal va si és lightscribe.... estic mirant gravadores i una
de les que m'agrada és una Asus SATA amb lightscribe, la 1814BLT, junt a
una IDE, la LG DVR H50L 18xLS, pràcticament al mateix preu (uns 30 euros).

Salutacions,
Fidel

En/na Esteve Valentí ha escrit: