[Ubuntucat-info] rsync i samba

Jordi Funollet jordi.f a ati.es
dic oct 10 00:07:56 CEST 2007

Orestes Mas dixit:
> 1) Permisos. Es preserven els permisos dels fitxers XP després de restaurar
> una còpia de seguretat d'aquestes?

Nanai. Però ens passarà sempre que fem un rsync d'un sistema de fitxers NTFS a
un sistema de fitxers Unix (encara que sigui sense passar per Samba). El
problema el tenim en que no podem mapejar els permisos d'un sistema de
fitxers a l'altre.

Si els permisos són importants necessitaràs una aplicació al marge de rsync.

> 2) Codificació de caràcters. Em sona que Windows XP ja feia servir UTF-8,
> si és així no hi hauria d'haver problema perquè ubuntu també l'utilitza.

Tens tota la raó. Això si que cal mirar-ho amb lupa abans d'assumir que ho
està fent bé.

--
### Jordi Funollet