[Ubuntucat-info] Problema amb el so a gnome

Ignasi Jarauta ijarauta a gmail.com
dic oct 10 11:11:55 CEST 2007

Hola
Tinc Ubuntu Feisty funcionant perfectament, desde fa temps, però ahir vaig
tenir un problema amb els permisos, a l'afegir el meu usuari al grup
vboxusers, i vaig fer que el meu usuari ignasi es quedés fora del grup admin
de manera que no podia executar tasques administratives. Com que tenia el
volum mut i no el podia pujar, vaig pensar que el problema era aquest.
Després de solucionar el tema dels permisos des del mode de recuperació, puc
tocar el volum del sistema des de la consola amb l'alsamixer, però
l'aplicació de gnome no hem deixa em diu: "No s'ha trobat cap connector i/o
dispositius de control de volum"

He cercat als arxius de al llista i he probat amb la comanda
gstreamer-properties i amb la proba de l'entrada de so es queda penjat.

Tinc so, però no entenc que he fet perquè no em funcioni el connector de
gnome.

Gràcies

--
Ignasi Jarauta Rovira