[Ubuntucat-info] rsync i samba

Joan T. jtp a tinet.cat
dic oct 10 11:22:13 CEST 2007

Exactament jo tinc un PC amb kubuntu exclusivament, del que hi tinc
penjat un HD extern (USB) formatat en ext3.
Ara bé, la meva dona, malgrat jo mateix (perquè no en sé prou, si no ja
hauria canviat!) té un ordinador amb WIN XP (que a la xarxa interna
s'identifica amb la ip 192.168.1.128).

El que estic fent ara és una còpia de seguretat periòdica del meu /home
a l'extern, amb el rsync al crontab. El que no me'n surto és,
efectivament, de passar els arxius de l'altre ordinador (amb XP) al HD
extern del meu PC (kubuntu), que també m'agradaria fer-ho igual, amb un
rsync al crontab.

La resposta curta, Jordi, és doncs, SÍ.

Gràcies per les aportacions. A veure si aquest vespre a casa puc posar
en pràctica els vostres suggeriments. I quan solucioni això segur que us
demano coses similars però ja via internet! :-)

Joan T.

El dc 10 de 10 del 2007 a les 11:12 +0200, en/na Jordi Funollet va
escriure: