[Ubuntucat-info] Gutsy, problema amb udev

Sergi sergi a tecnopalma.com
dic oct 10 11:47:43 CEST 2007

Hola,

Fa uns dies vaig decidir actualitzar el meu portàtil de feisty a gutsy
(siii, ja se que encara és beta, però me vaig voler arriscar...). Tot va
anar molt bé excepte una cosa, el mòdul udev.

Ara quan arranca la màquina, el processador es posa a tope i segons top, es
un programa anomenat udevd. Cercant he vist que es aquest mòdul és del
kernel, relacionat amb el maquinari. Quan faig un tail al syslog me diu
això:

Oct 10 11:32:30 usx41 kernel: [ 4722.648000] device-mapper: table: 254:0:
linear: dm-linear: Device lookup failed
Oct 10 11:32:30 usx41 kernel: [ 4722.648000] device-mapper: ioctl: error
adding target to table

I al dmesg me diu això:

[   36.800000] device-mapper: table: 254:3: linear: dm-linear: Device lookup
failed
[   36.800000] device-mapper: ioctl: error adding target to table

I això es retepeix a raó de 10 vegades per segon !  Pot-ser que hagi alguna
cosa del maquinari que no la detecti bé i estigui intentant fer alguna cosa
repetidament ??

Més pistes... si aturo el servei /etc/init.d/udev, s'atura de fer patir al
processador però me crea altres problemes, com el no poder obrir un terminal
nou perquè no ha pogut crear el subprocés ¿?

Jo crec que es alguna cosa relacionada amb la ranura SD que té aquest
portàtil: http://www.thinkwiki.org/wiki/Category:X41 perquè quan torno a
posar en marxa el servei udev, aquesta ranura es posa a "pipelletjar" com a
loca, com si estàs llegint. I a més no veig la tarja !

Es pot executar alguna eina per saber que està passant, apart de mirar els
logs ??

Gràcies per la vostra atenció.