[Ubuntucat-info] Gutsy, problema amb udev

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dic oct 10 12:23:22 CEST 2007

On Wednesday 10 October 2007 11:54:44 Toni Hermoso Pulido wrote:
> Jo també m'hi he trobat amb una partició mateixa del disc dur :O. Ho
> he solucionat desinstal·lant el paquet evms.
> sudo apt-get remove evms.
>
> Més informació:
> https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/evms/+bug/115616

Bé, doncs amb el que diu el Toni, problema solucionat. Ara, la cosa ja té
nassos, perquè el problema estava reportat des del maig, i som a l'octubre!!!
Per què inclouen a la Gutsy una cosa que saben positivament que no funciona,
o perquè no han inclòs una versió corregida?

Orestes.