[Ubuntucat-info] Gutsy, problema amb udev

Sergi sergi a tecnopalma.com
dic oct 10 12:30:28 CEST 2007

Efectivament ha estat el que ha dit en Toni Hermoso. He desinstal·lat el
evms i tot correcte.

Segons he pogut llegir al link de launchpad, pareix que solament es
reprodueix a les branques .22 del kernel, perquè efectivament, amb la
2.6.20-15 no me passa. Amb els dos kernels .22 que tinc s'ha produït l'error
abans de llevar el evms

Pareix que es un bug del udev. Això és el que te voler adelantar-se a la
versió final... :)

Per cert.. que es el evms ???? que l'he llevat sense saber que era... :)
Alguna cosa relacionada amb el que contes tu... volums dinàmics ??

Gracies !
Salutacions.