[Ubuntucat-info] menu diverses distribucions ???

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 10 20:16:40 CEST 2007

* Jordi Monteagudo Cases <j_monteagudo a yahoo.es>:

> Vol dir això que tots els processos d'instal·lació, en el moment
> d'instal·lar el grub, pregunten on el volem ficar i ens donen l'opció de
> clavar-lo en la partició de la distribució (en la primera pista de la
> partició, supose) en lloc d'en l'MBR? És que ja fa temps que no
> instal·le res, i com que l'Ubuntu pregunta tan poques coses... Ho acabe
> de mirar i sembla que Ubuntu no ho pregunta, sinó que instal·la el grub
> en el MBR sense deixar-te triar altra opció: m'equivoque?

Jo tampoc ho recordo però és molt possible que la instal·lació
del CD «normal» assumeixi que cal instal·lar el GRUB a l'MBR.

Si vols estar segur de què t'ho preguntarà, utilitza la versió
«alternate». Per a d'altres distribucions, Debian i Fedora crec
recordar que sí ho pregunten. La resta, ni idea.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>
http://alexm.org/