[Ubuntucat-info] menu diverses distribucions ???

Ilia ikubala a ibi-bcn.com
dij oct 11 09:45:03 CEST 2007

Hola companys:
Així doncs com quedaria el grub principal que apunta als grubs
secundaris. Nomes per curiositat i per que quedes constancia podríeu
enganxar-lo.
Gracies

El dc 10 de 10 del 2007 a les 20:55 +0200, en/na Jordi Monteagudo Cases
va escriure: