[Ubuntucat-info] Ports ocupats

Moises Belda moises a cinenautas.com
dij oct 11 10:25:54 CEST 2007

Hola

Afegix aquest fil paralel a un en el que preguntava unes coses sobre VNC, ja
que em surgixen alguns dubtes que estan relacionats però pense que no son
del VNC en si.

Em referix al cas del tuneling. He fet servir un tunel ssh per conectar a
una sesio vnc del pc de ma casa, desde una conexio dins d'una lan emprada
per molta gent. El port que empre en el pc de casa per el tuneling supose
que serà el estandar 22, però no tinc ni idea del que passa a la conexió de
la LAN. Quin port empre jo per crear el tunel? Al fer-ho, estic ocupant dit
port o algun altre que impedisca que siga emprat per qualsevol servei
d'aquesta lan per altres usuaris, siga que estiguen dins o conecten cap ací
dins (que se jo, un servidor ssh que puga haver-hi aci). O un por te
capacitat per gestionar varios usuaris?

gracies