[Ubuntucat-info] Gravar veu

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dij oct 11 11:40:43 CEST 2007

On Thursday 11 October 2007 11:05:18 Jordi Alins wrote:
> Hola,
> Estic intentat gravar veu i no me'n surto. Algú em pot indicar els primers
> passos inicials?

1) Comprovar que es té el maquinari adient per fer-ho (targeta de so)

2) Connectar un micròfon de característiques adients (la majoria "per PC"
t'aniran bé) a l'entrada adient de la targeta. Els equips moderns tenen
aquesta entrada de color rosa, generalment.

3) Comprovar que en el mesclador tens activada l'entrada de micro i el volum
corresponent a un nivell raonable.

4) Utilitzar una aplicació adient per gravar. N'hi ha un munt, però desconec
les del Gnome. En KDE tens Krec, krecord...

Bones gravacions.

Orestes.