[Ubuntucat-info] Imprimir des de GIMP

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dij oct 11 11:56:45 CEST 2007

On Thursday 11 October 2007 11:51:00 Ignasi Jarauta wrote:
> Hi ha una cosa que no entenc. Jo tinc el paquet gimp-print instal·lat, però
> no recordo harve-ho fet, de manera que deu venir per defecte a l'Ubuntu, o
> no és així.

Ara mateix no sé si vé preinstal·lat, ho hauria de mirar en una instal·lació
nova. Però si ho entenc bé dius que el tens instal·lat i no veus el
menú "Print..."? Obre una imatge qualsevol i aquest menú hauria d'estar sota
el menú "File"...

Ara el que jo em pregunto és perquè a mi em surt en anglès, el Gimp. Serà
possible que no estigui traduït?

Orestes.